Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 10 View Live

Szamarkandtól Denau-ig – Egy hosszú napon fél Üzbegisztánon át

Stoppolás és alkudozás a buszállomáson Már említettem azt hiszem, de a biztonság kedvéért megismétlem: Szamarkandból úgy terveztük, hogy 1-2 nap alatt útjutunk Dushanbe-be, mert úgy voltunk vele, hogy...

Clik here to view.

4 nap Saigonban, avagy a dollárégetés, a rizses zöldborsófőzelék, és az óriás...

Megérkezni Saigonba… …nem volt egyszerű! :) Ugyanis nem akartunk bebringázni ebbe az őrült nagy városba, bringáztunk már eleget óriásvárosokban, és Saigonról sok rosszat hallottunk a forgalom terén,...

Cameron Highlands #2 – A pillangófarmon és az őserdő mélyén

Miután betankoltunk fokhagymás rutiból, nekiláttunk az aznapi adagnak, ami nem volt sok, de azt is sejtettük, hogy ez a kevés nem lesz könnyű. Ez már csak abból is látszott, hogy egy meredek lefelén...

Két hét Gibbston valleyben Vince-el, Peter-el és Michelle-el

“Be Someone Who Judges No One”, avagy “Légy valaki, aki nem ítélkezik senkin” – Wayne W. Dyer Itt ülök egy kemping konyhájában, Zita vacsorát főz, nekem van asztalom, áramom, boldog vagyok. De kezdjük...

Clik here to view.

Alan-el és repülővel, keresztül egész Új-Zélandon és a fél világon

“Csak úgy tudhatod meg, mekkora nagy mázlista vagy, ha elindulsz kipróbálni a szerencséd! :)” A twizel-i kempingben reggel nagy hidegre ébredtünk. Nem volt olyan szörnyű, mint anno egyszer Kínában, de...

Hawai’i #6 – A Mauna Kea 4207 métere

Nincs semmi köze a hegyhez vagy a szigethez, de ezt hallgatom írás közben, és ha gondoljátok hallgassátok Ti is olvasás közben. Illetve nézzétek meg a Walter Mitty filmet, ha még nem láttátok, mert...

A Tioga-hágó és a Mono-tó

Két nap kirándulás után továbbindultunk az egész eddigi utunk talán egyik legszebb vidékéről, a Tuolumne Meadows-tól. Tudtuk, hogy még több mint 500 méter szintemelkedés vár ránk rögtön a nap elején,...

Rescue Mission to Las Vegas – A Hoover-gátnál és a Red Rocksnál

Megint csak képekben mesélek, mert azt hiszem így jobb lesz. Bishop tele volt ilyen táblákkal, és tényleg így néz ki a város + kismillió autó meg modern üzlet, reklámtábla Egy patika… :) Az utcakép...

Las Vegas – A Stripen, a kaszinókban, az óriáskeréken és városból kifelé menet

Zita, Zita és Edina a Las Vegas táblánál :) A lányok bevittek minket Las Vegas főutcájára, a Stripre, ahol a sok óriáskaszinó és minden jóság van Párizs – vagyis egy kaszinó, amit Párizson és az...

Tuba City Eszterrel, mormonokkal, navajokkal és dinókkal

Reggel még sötétben keltünk, és velünk a szeretetéhes pupikutya is – egyből el is kezdett körbeugrálni minket… Ahogy sejtettük, induláskor követett minket ki az országútra. Zita visszavitte és betette...